Lancering storingsmelder op de website
U kunt niet zonder uw ICT-omgeving, dat weten we bij Global-e als geen ander. Daarom werken we dag en nacht aan de best mogelijke dienstverlening. Helaas blijft het onvermijdelijk: een storing of ongepland onderhoud.
Als er een storing is of (ongepland) onderhoud gepleegd moet worden, dan wordt u door ons verwittigd via een sms-bericht, een e-mail en/of een telefoontje. Om u nog beter van dienst te zijn dan u al gewend bent van ons lanceert Global-e aanvullend daarop een storingsmelder op de website.
Op deze webpagina worden actuele storingen en (ongepland) onderhoud aangekondigd waarbij u ook voorzien wordt van tussentijdse updates zodat u zo goed als mogelijk op de hoogte bent.
Het voordeel is dat u dan geen contact hoeft op te nemen met ons omdat u weet dat het probleem bekend is en we dus hard werken aan een oplossing.
Uiteraard mag u altijd contact met ons opnemen indien u dat prettig vindt. We helpen u graag verder!
U kunt de storingspagina vinden op de Global-e website door met uw cursor naar het Support menu te gaan of door rechtstreeks naar deze pagina te navigeren: https://www.global-e.nl/support/storingen-en-onderhoud
SMS Bericht
Krijgt u nu nog geen sms-bericht van Global-e en zou u deze graag ontvangen als er een storing is? Dan kunt u zich daarvoor aanmelden in uw persoonlijke Mcard-portal: https://mcard.global-e.nl/login
Heeft u hulp nodig? Neem dan gerust contact op met uw accountmanager.