M-Card

24/7 support bij Global-e

Waarom kan ik dit bestand niet openen? Waar zit die functie ook alweer? Is er niet een handigere manier om dit te doen? Als klant van Global-e heeft u een hulplijn voor al uw vragen. U kiest voor één van de twee abonnementsvormen voor Support. U krijgt direct een deskundige aan de lijn. Wilt u ergens op terugkomen? Geen probleem, u spreekt dezelfde persoon.

  • Met het Basis Support abonnement kunt u contact opnemen op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur. U betaalt dan géén maandelijks tarief. Alle uitgevoerde werkzaamheden worden per kwartier in rekening gebracht.
  • Als u kiest voor het Enterprise Support abonnement, dan kunt u ook buiten kantoortijden telefonisch contact opnemen bij calamiteiten.

Mcode kwijt?

Als klant van Global-e beschikt u over een pas met een unieke code van 8 cijfers, dit is de Mcode. Bent u de Mcode kwijt? Neem contact op met uw accountmanager.

Contact formulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.