Het supportteam van Global-e staat voor u klaar! Neem contact op als u ergens niet uitkomt, als u tegen een probleem aanloopt of als u wijzigingen wilt doorgeven.
- Home > 
- Support

Support
Waarom kan ik dit bestand niet openen? Waar zit die functie ook alweer? Is er niet een handigere manier om dit te doen? Als klant van Global-e heeft u een hulplijn voor al uw vragen. Als u in het bezit bent van een Global-e Mcard krijgt u direct een deskundige aan de lijn. Wilt u ergens op terugkomen? Geen probleem, u spreekt dezelfde persoon.
Met het Basis Support abonnement kunt u contact opnemen op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur. U betaalt dan géén maandelijks tarief. Alle uitgevoerde werkzaamheden worden per kwartier in rekening gebracht tegen het tarief van € 27,50 per kwartier.
Als u kiest voor het Enterprise Support abonnement, dan kunt u ook buiten kantoortijden telefonisch contact opnemen bij calamiteiten. U betaalt dan €25,- per maand per aangevraagde Mcard. Alle uitgevoerde werkzaamheden worden per kwartier in rekening gebracht tegen het tarief van € 27,50 per kwartier.
RemoteSupport
Uw Global-e engineer helpt u op weg.
Optimalisatie
Nadat we het probleem hebben opgelost voor u, proberen we ervoor te zorgen dat het probleem niet terugkeert.
Beheer
Wij monitoren uw systeem en de processen om problemen te voorkomen.
TeleSupport
Vragen of nieuwe problemen? Bel direct een gecertificeerde engineer!
Support
Heeft u een vraag of een probleem? We helpen u graag verder!
Antwoord op support vragen
- Stel de eerste vraag over support van Global-e.
Kunnen we iets verduidelijken? Bel 0161 - 88 88 88 of mail info@global-e.nl.