Support van Global-e wordt bemand door gecertificeerde engineers. Neem contact op als u ergens niet uitkomt, als u tegen een probleem aanloopt of als u wijzigingen wilt doorgeven.

Directe lijn

Dit is de oplossing voor dringende problemen en snelle antwoorden. Spreek direct een supportmedewerker via 0161 – 888890. Als u telefonisch uw Mcode invoert, wordt u automatisch herkend. Zo kunnen wij u nog sneller helpen! Uw Mcode vindt u op uw Mcard.
Welke kosten brengen wij in rekening voor supportvragen? Alle uitgevoerde werkzaamheden worden per kwartier in rekening gebracht tegen het tarief van € 24,50 per kwartier.

Online support

U kunt uw vragen ook online bij Support leggen, door een ticket aan te maken in het ticketsysteem. Onze engineers nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Dit is de aangewezen wijze voor uitgebreidere verzoeken en gebundelde vragen. U logt hier in met uw Mcode, deze vindt u op uw Mcard.
Welke kosten brengen wij in rekening voor supportvragen? Alle uitgevoerde werkzaamheden worden per kwartier in rekening gebracht tegen het tarief van € 24,50 per kwartier.

Ticket aanmaken

Portal en kennisbank

Wilt u lopende tickets volgen? Of handleidingen nalezen? Met uw Mcode en wachtwoord krijgt u toegang tot de Global-e Mportal. Hier kunt u ook supportvragen indienen. Online volgt u de status van uw lopende tickets. Daarnaast vindt u hier een kennisbank waar u handleidingen kunt downloaden.

Inloggen op Mportal

Remote support

Indien een van onze engineers uw werkplek remote dient over te nemen, klik dan op onderstaande link.

Naar remote support

24/7 support bij Global-e?

Waarom kan ik dit bestand niet openen? Waar zit die functie ook alweer? Is er niet een handigere manier om dit te doen? Als klant van Global-e heeft u een hulplijn voor al uw vragen. U kiest voor één van de twee abonnementsvormen voor Support. U krijgt direct een deskundige aan de lijn. Wilt u ergens op terugkomen? Geen probleem, u spreekt dezelfde persoon.

  1. Met het Basis Support abonnement kunt u contact opnemen op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur. U betaalt dan géén maandelijks tarief. Alle uitgevoerde werkzaamheden worden per kwartier in rekening gebracht tegen het tarief van € 24,50 per kwartier.
  2. Als u kiest voor het Enterprise Support abonnement, dan kunt u ook buiten kantoortijden telefonisch contact opnemen bij calamiteiten. U betaalt dan €25,- per maand per aangevraagde Mcode. Alle uitgevoerde werkzaamheden worden per kwartier in rekening gebracht tegen het tarief van € 24,50 per kwartier.

Mcode kwijt?

Als klant van Global-e beschikt u over een pas met een unieke code van 8 cijfers, dit is de Mcode. Mcode kwijt? Neem contact op met uw accountmanager.

Antwoord op Support vragen

  • Stel de eerste vraag over support van Global-e.

    Kunnen we iets verduidelijken? Bel 0161 - 88 88 88 of mail info@global-e.nl.